close


這是婚禮經典歌曲啊~
一個女人決定要嫁給另一個男人依憑著的,就是這愛的力量吧!


THE POWER OF LOVE 愛的力量

The whispers in the morning 清晨的耳語在相擁而眠的愛人間
Of lovers sleeping tight 呢喃著
Are rolling like thunder now 當我注視你的雙眼時
As I look in your eyes 全身有如電擊般的觸感

I hold on to your body 我緊擁你的身驅感受你的每一移動
And feel each move you make 你的聲音如此的輕細溫暖
Your voice is warm and tender 我永不放棄我們的愛
A love that I could not for sake

(First Chorus)
Cause I am your lady *因為我是你的女士
And you are my man  而你是我的男人
Whenever you reach for me 任何你想得到,
I'll do all that I can 我都會竭盡所能的給你

Lost is how I'm feeling lying in your arms  當外面的世界讓我不能承受時 
When the world outside's too  我在你的臂彎中迷失 
Much to take 我與你常廝相守
That all ends when I'm with you

Even though there may be times 縱使有時我們之間有時看似遙遠
It seems I'm far away 但永不要懷疑我在那裡
Never wonder where I am 因為我永遠待在你身邊
Cause I am always by your side

(Repeat First Chorus)

(Second Chorus)
We're heading for something 我們現在正朝某件事前進
Somewhere I've never been 那是個我從未到過的地方
Sometimes I am frightened 有時候我感到害怕
But I'm ready to learn 但我已準備好學習愛的力量
Of the power of love

The sound of your heart beating 你心跳的聲音讓我更清楚
Made it clear 突然間
Suddenly the feeling that I can't go on 那些讓我覺得不能繼續的理由
Is light years away 瞬間拋到光年之外了

(Repeat First Chorus)

(Repeat Second Chorus)

下面這是阿背天團Air Supply的1985年的版本~還是一句歲月催人老啦


arrow
arrow
    全站熱搜

    kakotopia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()