(歪鼻男怎麼能唱出那麼深情的歌聲~我錯看他了!)

You Are Not Alone 永遠相伴 Michael Jackson

Another day has gone 又一日過往
I'm still all alone 我依然孤單
How could this be 怎會如此?
You're not here with me 你不在我的身邊
You never said goodbye 你從不說再見
Someone tell me why 誰能告訴我因緣
Did you have to go 你真得走嗎?
And leave my world so cold 我的世界一片淒涼Everyday I sit and ask myself 每天坐下來問自己
How did love slip away 愛情怎會遠離
Something whispers in my ear and says 冥冥之中有人貼耳低語:
That you are not alone 你並不會孤單
For I am here with you 我永伴你身旁
Though you're far away 不管你多遠
I am here to stay 我守候在天邊

But you are not alone 你不會孤單
For I am here with you 我永伴你身旁
Though we're far apart 不管天涯海角
You're always in my heart 你在我心間
But you are not alone 你不會孤單

'Lone, 'lone 孤單啊孤單
Why, 'lone 為什麼 孤單

Just the other night 幾天前的晚上
I thought I heard you cry 我想我聽到了你哭泣
Asking me to come 呼喚我的到來
And hold you in my arms 緊擁你在懷間
I can hear your prayers 我聽到了你的祈願
Your burdens I will bear 我願肩承你的負擔
But first I need your hand 但先得執子之手
Then forever can begin 方能偕老白頭

Everyday I sit and ask myself 每天坐下來問自己
How did love slip away 愛情怎會遠離
Something whispers in my ear and says 冥冥之中有人貼耳低語:
That you are not alone 你並不會孤單
For I am here with you 我永伴你身旁
Though you're far away 不管你多遠
I am here to stay 我守候在天邊

But you are not alone 你不會孤單
For I am here with you 我永伴你身旁
Though we're far apart 不管天涯海角
You're always in my heart 你在我心間
But you are not alone 你不會孤單

Whisper three words 說出那三個字(我愛你)
and I'll come runnin' 我將飛奔而來
And girl you know that I'll be there 情人啊,我會常在你身邊
I'll be there 常在你身邊

That you are not alone 你不會孤單
For I am here with you 我永伴你身旁
Though you're far away 不管你多遠
I am here to stay 我守候在天邊
But you are not alone 你不會孤單
For I am here with you 我永伴你身旁
Though we're far apart 不管天涯海角
You're always in my heart 你在我心間
But you are not alone 你不會孤單

That you are not alone 你不會孤單
For I am here with you 我永伴你身旁
Though you're far away 不管你多遠
I am here to stay 我守候在天邊
But you are not alone 你不會孤單
For I am here with you 我永伴你身旁
Though we're far apart 不管天涯海角
You're always in my heart 你在我心間
But you are not alone 你不會孤單
arrow
arrow
    全站熱搜

    kakotopia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()